Інформатика_7 клас
e-mail вчителя oksanakrasnova253@gmail.com
Квітень
22.04.2020-06.05.2020 Тема: «Практична
робота №9 Створення ігрового проекту. Розробка сценарію та інформаційної моделі
для гри. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту».
1.
Пройти
тестування за посиланням: https://forms.gle/rLW1rEsAJut1rQ6P9
2.
Робота
тривала (3 тижні) та передбачає створення ігрового проекту в програмі Scratch (достатній і високий рівень)
Наприклад: Проект «Лабіринт». Розробити
гру «Лабіринт» в якій виконавець буде подорожувати лабіринтом та виконувати
певні завдання за які нараховуються бали.
Зразок
гри можна переглянути за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/298530425/.
3. Перейти за
посиланням та виконати вправу 15 Арканоїд https://studio.code.org/s/course3. (середній і
достатній рівень)
4. Виконати
проект за підручником (обрати будь-яку тему) стор. 230-235(середній і достатній
рівень)
5. Підготуватися до
презентації виконаного завдання.
15.04.2020 Тема: «Опис
моделей у середовищі програмування»
Опрацювати
презентацію за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1_veqsXm8IMOm59ejuvfKZ2tZDDcA_cK8
Письмово
у зошиті відповісти на запитання:
1. Що називають предметною галуззю?
2. Що розуміють під поняттям модель? Що
таке інформаційна модель?
3. Які особливості мають інформаційні
моделі?
4. Як можна класифікувати моделі?
Завдання на комп'ютері:
Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. Інструктаж з правил техніки безпеки.
1. В Scratch Створити гру – краб стріляє кульками
по рибках. Інструкція розміщена на сайті Безкоштовні уроки Scratch за
посиланням: https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/
(урок_7)
2. Перейти за
посиланням та виконати вправу 14 Бджілка – відлагодження https://studio.code.org/s/course3
(урок_6).
Викоанані роботи надсилати на адресу вчителя.
08.04.2020 Тема: Практична робота №8 «Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч»
Увага! Під час роботи з компьютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. Інструктаж з правил техніки безпеки.
Встановити на комп’ютері програму Scratch за посиланням http://it-science.com.ua/article.php?id=25&table=school5_6
Виконати практичну роботу №3 на стор. 59. Зробити фото або відео роботи програми, результат прикрепити у відповідь у Classroоm або надіслати вчителю.
Повторити п.3.1 стор. 51-58. У зошиті письмово виконати №4, №6 стор 58 (зразок конспект урок від 25.03.2020 за посиланням Зразок_ - фото виконаної роботи прикрепити у відповідь у Classroоm або надіслати вчителю, завдання №9 виконати в програмі Scratch – фото або відео роботи програми прикрепити у відповідь у Classroоm або надіслати вчителю.
e-mail вчителя oksanakrasnova253@gmail.com
Квітень
22.04.2020-06.05.2020 Тема: «Практична
робота №9 Створення ігрового проекту. Розробка сценарію та інформаційної моделі
для гри. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту».
1.
Пройти
тестування за посиланням: https://forms.gle/rLW1rEsAJut1rQ6P9
2.
Робота
тривала (3 тижні) та передбачає створення ігрового проекту в програмі Scratch (достатній і високий рівень)
Наприклад: Проект «Лабіринт». Розробити
гру «Лабіринт» в якій виконавець буде подорожувати лабіринтом та виконувати
певні завдання за які нараховуються бали.
Зразок
гри можна переглянути за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/298530425/.
3. Перейти за
посиланням та виконати вправу 15 Арканоїд https://studio.code.org/s/course3. (середній і
достатній рівень)
4. Виконати
проект за підручником (обрати будь-яку тему) стор. 230-235(середній і достатній
рівень)
5. Підготуватися до
презентації виконаного завдання.
15.04.2020 Тема: «Опис
моделей у середовищі програмування»
Опрацювати
презентацію за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1_veqsXm8IMOm59ejuvfKZ2tZDDcA_cK8
Письмово
у зошиті відповісти на запитання:
1. Що називають предметною галуззю?
2. Що розуміють під поняттям модель? Що
таке інформаційна модель?
3. Які особливості мають інформаційні
моделі?
4. Як можна класифікувати моделі?
Завдання на комп'ютері:
Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. Інструктаж з правил техніки безпеки.
1. В Scratch Створити гру – краб стріляє кульками
по рибках. Інструкція розміщена на сайті Безкоштовні уроки Scratch за
посиланням: https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/
(урок_7)
2. Перейти за
посиланням та виконати вправу 14 Бджілка – відлагодження https://studio.code.org/s/course3
(урок_6).
Викоанані роботи надсилати на адресу вчителя.
Увага! Під час роботи з компьютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. Інструктаж з правил техніки безпеки.
Встановити на комп’ютері програму Scratch за посиланням http://it-science.com.ua/article.php?id=25&table=school5_6
Виконати практичну роботу №3 на стор. 59. Зробити фото або відео роботи програми, результат прикрепити у відповідь у Classroоm або надіслати вчителю.
Повторити п.3.1 стор. 51-58. У зошиті письмово виконати №4, №6 стор 58 (зразок конспект урок від 25.03.2020 за посиланням Зразок_ - фото виконаної роботи прикрепити у відповідь у Classroоm або надіслати вчителю, завдання №9 виконати в програмі Scratch – фото або відео роботи програми прикрепити у відповідь у Classroоm або надіслати вчителю.
18.03.2020 Тема: "Базові алгоритми для роботи зі змінними з використанням алгоритмічної структури повторення" Конспект уроку. Опрацювати конспект уроку, виконати завдання у зошиті.
25.03.2020 Тема: "Створення алгоритмів і програм з повторенням з використанням змінних". Опрацювати п.3.1 стор. 51 конспект уроку 25.03.2020
18.03.2020 Тема: "Базові алгоритми для роботи зі змінними з використанням алгоритмічної структури повторення" Конспект уроку. Опрацювати конспект уроку, виконати завдання у зошиті.
25.03.2020 Тема: "Створення алгоритмів і програм з повторенням з використанням змінних". Опрацювати п.3.1 стор. 51 конспект уроку 25.03.2020
25.03.2020 Тема: "Створення алгоритмів і програм з повторенням з використанням змінних". Опрацювати п.3.1 стор. 51 конспект уроку 25.03.2020
Немає коментарів:
Дописати коментар