Карантин_інформатика 7 клас

Інформатика_7 клас
e-mail вчителя  oksanakrasnova253@gmail.com 
Квітень
22.04.2020-06.05.2020 Тема: «Практична робота №9 Створення ігрового проекту. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту».

1.      Пройти тестування за посиланням: https://forms.gle/rLW1rEsAJut1rQ6P9     
2.      Робота тривала (3 тижні) та передбачає створення ігрового проекту в програмі Scratch (достатній і високий рівень)
Наприклад: Проект «Лабіринт». Розробити гру «Лабіринт» в якій виконавець буде подорожувати лабіринтом та виконувати певні завдання за які нараховуються бали.
Зразок гри можна переглянути за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/298530425/.
3.      Перейти за посиланням та виконати вправу 15 Арканоїд https://studio.code.org/s/course3. (середній і достатній рівень)
4.      Виконати проект за підручником (обрати будь-яку тему) стор. 230-235(середній і достатній рівень)

5.      Підготуватися до презентації виконаного завдання.  
15.04.2020 Тема: «Опис моделей у середовищі програмування»
Опрацювати презентацію за посиланням:  https://drive.google.com/drive/folders/1_veqsXm8IMOm59ejuvfKZ2tZDDcA_cK8
Письмово у зошиті відповісти на запитання:
1.      Що називають предметною галуззю?
2.      Що розуміють під поняттям модель? Що таке інформаційна модель?
3.      Які особливості мають інформаційні моделі?
4.      Як можна класифікувати моделі?
Завдання на комп'ютері: 
Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. Інструктаж з правил техніки безпеки. 
1.    В Scratch Створити гру – краб стріляє кульками по рибках. Інструкція розміщена на сайті Безкоштовні уроки Scratch за посиланням: https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/ (урок_7)

2. Перейти за посиланням та виконати вправу 14 Бджілка – відлагодження https://studio.code.org/s/course3 (урок_6).
Викоанані роботи надсилати на адресу вчителя. 

08.04.2020 Тема: Практична робота №8 «Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч»  
Увага! Під час роботи з компьютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. Інструктаж з правил техніки безпеки. 
Встановити на комп’ютері програму Scratch  за посиланням  http://it-science.com.ua/article.php?id=25&table=school5_6  
Виконати практичну роботу №3 на стор. 59. Зробити фото або відео роботи програми, результат прикрепити у відповідь у Classroоm або надіслати вчителю.
Повторити  п.3.1 стор. 51-58. У зошиті письмово виконати №4, №6 стор 58 (зразок конспект урок від 25.03.2020 за посиланням Зразок_ - фото виконаної роботи прикрепити у відповідь у Classroоm або надіслати вчителю, завдання  №9 виконати в програмі Scratch – фото або відео роботи програми прикрепити у відповідь у Classroоm або надіслати вчителю.


18.03.2020 Тема: "Базові алгоритми для роботи зі змінними з використанням алгоритмічної структури повторення" Конспект урокуОпрацювати конспект уроку, виконати завдання у зошиті.
25.03.2020 Тема: "Створення алгоритмів і програм з повторенням з використанням змінних". Опрацювати п.3.1 стор. 51 конспект уроку 25.03.2020 

Немає коментарів:

Дописати коментар